Connect with us

EVENIMENT

Autobuzele CTP de pe linia 44 nu pot întoarce din cauza mașinilor parcate neregulamentar. Șoferii cer măsuri urgente

Publicat


Întoarcerea pe strada Sopor este o provocare zilnică pentru șoferii autobuzelor de pe linia 44. Aceștia reclamă că se confruntă cu dificultăți majore din cauza parcărilor nereglementate și a lipsei iluminatului public.

Șoferii autobuzelor CTP de pe linia 44 se confruntă cu dificultăți majore din cauza condițiilor improprii din zona ultimei stații, situată pe strada Soporului. Într-o sesizare depusă pe platforma MyCluj a Primăriei, un șofer al Companiei de Transport Public Cluj-Napoca arată că parcările nereglementate și lipsa iluminatului public fac întoarcerea autobuzelor o provocare periculoasă și uneori imposibilă fără intervenția Poliției Locale.

Problemele semnalate de șoferii CTP

El a relatat o situație recentă în care întoarcerea unui autobuz a fost blocată de vehicule parcate ilegal. Incidentul a fost rezolvat abia după sosirea Poliției Locale. Situația nu este singulară, iar șoferii se tem că, în lipsa unor soluții rapide, traseul ar putea deveni impracticabil.

„Șoferii de pe linia 44 au dificultăți mari în exercitarea profesiei din cauza condițiilor improprii pentru accesarea ultimei stații din str. Soporului, nr. 29, unde întoarce autobuzul. În primul rând, din cauza parcărilor nereglementate, uneori autobuzele nu au loc de întoarcere. Chiar ieri am asistat la o astfel de situație care s-a rezolvat după apariția Poliției Locale. Apoi, din cauza lipsei iluminatului public în toată zona, întoarcerea este nesigură din cauza lipsei vizibilității. Dacă șoferii de pe linia 44 refuză să mai practice această rută, toți locuitorii cartierului Sopor vor fi nevoiți să meargă pe jos până la sensul giratoriu din str. Unirii”, a declarat un șofer al liniei 44.

Soluții propuse

Pentru a îmbunătăți condițiile și a asigura continuitatea serviciului, șoferii sugerează două măsuri esențiale: reglementarea parcărilor în zona de întoarcere, prin delimitarea clară a unui perimetru unde parcarea să fie interzisă și instalarea iluminatului public pe tot traseul liniei 44, cu prioritate în zona stației finale, pentru a spori siguranța manevrelor și vizibilitatea pe timp de noapte.

„Sugerăm următoarele două măsuri: 1. Reglementarea situației parcărilor în zonă, așa improvizate cum sunt, prin delimitarea clară a zonei de întoarcere a autobuzelor unde să fie interzisă parcarea. 2. Introducerea iluminatului public pe tot traseul liniei 44, în special în zona de întoarcere”, a mai arătat acesta.

Până în acest moment, reprezentanții Primăriei Cluj-Napoca nu au oferit un răspuns oficial la sesizare, aceasta ffigurând ca fiind „în lucru”.




Comenteaza

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Publicitate
Publicitate
Publicitate

Știri din Alba

Publicitate
Publicitate
Publicitate